Totalt antall sidevisninger

mandag 18. januar 2010

Vinterlys i nord


Presenterer her et av mine første vinter-stemningsbilder, tatt for 12-13 år siden med et gammelt olympus om2-n. Jeg var godt under 20 år, og dette bildet står for meg som et viktig bilde, da det lenge var et av de jeg var mest stolt over:).
Bildet har vært trykt en rekke ganger i lokale tidsskrifter og i mindre brosjyrer. Selv om tiden er gått, og jeg forhåpentligvis har utviklet meg en del som fotograf, er det likevel litt artig å vise dette stemningsbildet fra Efjorden sør for Narvik.
Bildet er scannet fra et dias, og fremstår med mye mer støy enn det er på selve lysbildet.

1 kommentar:

  1. Har jo sett det bildet mange ganger, men det gjør ikke noe å se det igjen :) Fantastiske farger i fjorden og på himmelen, majestetiske fjell, og en fisker som hever bildet enda et hakk. Skjønner godt at du var/er stolt av dette bildet!

    SvarSlett