Totalt antall sidevisninger

søndag 1. mai 2011

Mer sprø blir du ikke


I helgen besøkte 5 av verdens beste freestyle kjørere Narvik med et spektakulært scootershow. Årets X-Games vinner Daniel Bodin var en av de klin gærne gutta som viste oss hvordan du etter 150 røngenbilder og 75 beinbrudd er i stand til å traktere en snøscooter. Med flere titals fotografer i fjellet fant jeg ut av jeg ville gjøre min helt egen greie, og valgte å ikke stille meg opp på den lange rekka. I stedenfor å stille meg i den vinkelen hvor sola traff utøverne perfekt å lyste opp både scooter og horisont, stilte jeg meg på helt motsatt side og tok de fleste bildene i motlys. Resultatet ble et knippe dramatiske bilder med noe grafisk karakter som etter en solid runde i photoshop, fremstår noe annerledes enn hva resten av gutta fikk festet på brikken.

I
 Her drar Daniel Bodin en Sunami Back-Flip.

 Ved å bruke elementer av granskogen ved siden av hoppet, forsøkte jeg å få fram det dramatiske utrykket ytterligere.



Mer sprø blir du ikke

1 kommentar:

  1. Hallais kompis! Antall beinbrudd på den karen forteller jo litt om at dette ikke er noen frøkensport... spørs om ikke alle røntgenstrålene har gjort noe med hodet :) Dramatiske bilder i alle fall, ser jo ikke ut som det der skal gå bra. Og da har du jo lyktes!

    Snakkes!

    SvarSlett