Totalt antall sidevisninger

mandag 9. januar 2012

Nordlys uten farger



Nok en dag med fullmånelys og tilsynelatende perfekte nordlysforhold. Plassen og "ishaugen" var plukket ut på forhånd. Jeg hadde meldt frafall til kveldens innebandytrening. I kveld skulle det bli bilder. Men som skakingen på han i rød boblejakke (meg selv) viser, ble det mye hutring og mye venting. Som vanlig.
Etter en liten time kom det noen vage blaff på nordhimmelen, men alt for langt borte til at det tegnet seg i spektakulære bevegelser og rytmer.
Da frøken Aurora ikke ville spille på lag i dag heller, brukte jeg hele min kreativitet på å forsøke å skape noe severdig i photoshop i etterkant. Noe inni meg ser at et nordlysbilde ikke skal være i sort hvit. Likevel prøver jeg meg på noe helt annerledes. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar