Totalt antall sidevisninger

mandag 21. februar 2011

Nordlys over hus og låve


 Er bare helt utrolig mye nordlys i nord om dagen. Nå er fullmånen borte og foto-forholdene artskillig dårligere enn i forrige uke, men til gjengjeld vises nordlyset enda bedre. Nok en gang blir det liksom bare nesten for min del. Oppdaget det flammene nordlyset på vei fra ishockeytrening til indebandytrening, og fikk tre minutter på meg utenfor husdøra til å forevige noe. Skal prøve å stille bedre forberedt i morgen:)


3 kommentarer:

  1. Rød låve mot grønt nordlys var originalt og fint. Stramt og godt utsnitt.

    SvarSlett
  2. Skulle ønske vi hadde nordlys her jeg bor, men det er ikke ofte dessverre... Et utrolig fascinerende fenomen:) Flotte bilder!

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jo nordlyset er et fantastisk fenomen, og jeg føler meg heldig som ser dette fenomenet så ofte her jeg bor. Selv om de store blinkskuddene er uteblitt, er det moro å formidle dette arktiske lysshowet videre.

    SvarSlett