Totalt antall sidevisninger

torsdag 4. februar 2010

Nedtellingen er startet







Hvert år starter jeg fluefiskesessongen i et lavtliggende ferskvann, hvor jeg jakter etter vintersulten røye i åpne råk eller rett etter at isen er gått. Dette er på en måte et av årets største høydepunkt ,og markerer starten på fiskesessongen. Sola har akkurat vist seg første gang i år her i Narvik, og da er det ikke fritt for at tankene vendes mot våren og en ny fiskesssong. Her er en stemningsrapport fra "åpningen" i fjor.

4 kommentarer:

  1. Forstår godt du gleder deg til sesongen starter igjen. Kjenner selv det skal bli kjekt å svinge stanga på ny. Jeg sverger da mest til haspelfiske. ( Mest pga jeg er elendig med fluestang )

    Flotte bilder fra fisket dette. Må ellers si at du har en fin blogg.

    mvh Knut Børge Strøm

    SvarSlett
  2. Takk for det.
    Ja det er liksom fluefiske og foto som gjelder:) Er hodestups fortapt i begge deler.

    Michael

    SvarSlett
  3. Mange veldig fine bilder. Er det lenge siden hovedbilde av de fluene er tatt?
    Holder på å innrede nykontoret til lederen på Kongsberg Subsea, leverer du større bilder ferdig i ramme?
    Ca priser på 2-3 bilder?
    Har du noe tlf nr. Finner det ikke noen plass.

    Mvh Stein Åge Finstad, Kongsberg.

    SvarSlett
  4. Hei beklager sen tilbakemelding til deg Stein Åge. Talentløst av meg at ikke telefonnummer er tilgjengelig på denne bloggen. Dette skal fikses pronte.
    Fluebildet er vel tre-fire år gammelt. Jeg leverer bilder i alle størelser så det er bare å fortelle hvordan de skal være:)
    Jeg forsøkte å finne nummer til deg også, uten å lykkes. Du når meg på 911 18 493

    SvarSlett